یزدفردا:فرهنگسرای خانواده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر " مسابقه نقاشی و طراحی " با عنوان (تصویری از مقاومت و پیروزی) را سه شنبه 2خرداد " ویژه بانوان" برگزار می کند.

این مسابقه با هدف گرامیداشتیاد و خاطره زنان حماسه و شهادت با تکنیکهای متفاوت و موضوعات " دفاع ، ایثار ، پیروزی " سه شنبه 2خرداد از ساعت 17 الی 20 به صورت کارگاهی برگزار می شود و به نفرات برتر این مسابقه جوائزی اهدا خواهد شد.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اقدام به برگزاری اولین جشنواره پیام کوتاه (SMS)  با عنوان " شهر آسمانی " نموده است.

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز  آزادی خرمشهر ، شهر خون  و مقاومت و بمنظور ایجاد شور و هیجان ناشی از این رویداد خوشایند در بین اقشار مختلف جامعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزداقدام به برگزاری اولین دوره جشنواره پیام کوتاه (SMS)  تلفن همراه با عنوان " شهر آسمانی " و با موضوع " آزاد سازی خرمشهر " نموده است.

بر همین اساس کلیه همشهریان و علاقمندان می توانند پیامک های خود را با موضوع آزاد سازی خرمشهر از تاریخ 1/3/91بمدت یک هفته تا 7/3/91  به شماره تلفن .......... ارسال و در این مسابقه شرکت نمایند. به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اقدام به برگزاری همایش شب شعر و خاطره با حضور رزمندگان دفاع مقدس در روز سه شنبه 2 خرداد ماه ساعت 20.30  در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد نموده است در این مراسم برخی از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز حضور خواهند داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا